2016/04/11

THE FIRST POST

Zacznę od tego, że mam na imię Kinga- nazwisko i wiek nie jest istotne. Skoro piszę ten post to chyba muszę mieć jakiś pomysł na to wszystko i tak właśnie jest. Od kilku lat interesuje się zdrowym żywieniem, ćwiczeniami, siłownią. Swoją drogą zaczynałam w ciągu 3 lat z milion razy? Do rzeczy. Zawzięłam się i od początku roku ćwiczę regularnie. Mój mały sukces, progres, spadek centymetrów osiągnęłam. Wielka zmiana nawyków, bez żadnych diet, trenerów personalnych, liczenia każdej kalorii. Wszystko za swoją sprawą. Siłownia to już prawie mój drugi dom. Koniec końców na czym to będzie polegać? Opierać się będzie na mnie oczywiście, na moich próbach. Przede wszystkim chcę przekazać trochę wiedzy w jednym miejscu, którą jakąś chwilę zbierałam. Nie jestem ekspertem ( choć mam w planach), ale jak coś zaczynam to przykładam się do tego w 100%, tak samo będzie tutaj :) Znowu zeszłam z tematu. Będę zamieszczać informacje na temat zdrowych nawyków, mitów, siłowni, ćwiczeń i pewnie jak nawinie się jakiś temat, który nie jest związany to też się tutaj znajdzie. Udało mi się nawiązać kontakty przez pewną stronę z około pięćdziesięcioma dziewczynami. Każda zadawała pytania co do zmiany nawyków, ćwiczeń. Kilku ułożyłam plan treningowy. Każdej starałam się jak najbardziej pomóc, oczywiście jeśli potrafiłam. Tutaj nic się nie zmienia- fajnie by było mieć jakiś kontakt z Wami. Mniej więcej pogląd na całą sprawę macie, więc każdy zdecyduje czy dodaje sobie bloga do ulubionych stron i go śledzi, czy ma go w dupie i zamyka stronę. Na koniec dołączam moją "małą przemianę". Nie, żeby się chwalić. Po to, żeby pokazać, że się da. Bez drastycznych diet, 10 km biegania dziennie i katowania się.




26 komentarzy:

  1. Założenie takiego bloga to super sprawa :) Na pewno będę wpadać ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. dajesz porady zadarmo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem ekspertem, ani trenerem, więc tak. Jeżeli jestem w stanie pomóc to pomagam, za darmo :)

      Usuń
  3. Od niedawna zaczęłam przygodę z siłownią i zdrowym odżywianiem. Mam nadzieję że dzięki Twojemu blogowi będę mogła rozwijać swoją wiedze w tym temacie i będę mogła liczyć na porady i wsparcie z Twojej strony ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na kolejne posty! :) liczysz sobie kalorie? Czy po prostu starasz się jeść zdrowo i z umiarem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) będzie o tym post, ale kalorii nie licze, zmieniłam swoje nawyki na zdrowsze i utrzymuje je :)

      Usuń
  5. świetny post i zdj mega Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. tez milion razy ?moze mniej brałam sie za cwiczenia;pale ciagle mam wymowki, ale fajnie ze ty sie zawzielas zycze powodzenia w prowadzeniu bloga zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie też życzę któregoś milionowego razu, żeby to był właśnie ten :)

      Usuń
  7. Kinia, prosze mega o wpis z przysiadami ze sztanga i o ich rodzajach+ instrukcje.
    P.S Mamy kontakt mailowe. Dzis pierwszy raz wykonywalam rozpisany przez Ciebie trening i dziekuje za niego z calego serduszka ❤
    Pozdrawiam kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie!:) nie ma za co, czekam za miesiąc lub dwa na zdjęcia przed i po :)

      Usuń
  8. A czy mogłabym liczyć od Ciebie na małą podpowiedz w kwestii diety i treningu? Mogę się jakoś z Tobą skontaktować?

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, kinga.grelowska1@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile czasu zajęło Ci osiągnięcie takiego efektu? :) jestem pod wrazeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej :) czy możesz polecić jakieś sprawdzone ćwiczenia na pośladki które przynoszą efekt z góry dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki post również się znajdzie na blogu :) Na tą chwilę polecam przysiady z obciążeniem, wykroki, tzw "pompowanie" nogą do góry i w tej samej pozycji różne kombinacje :)

      Usuń
  12. Zajrzałam całkowite przypadkiem na Twojego bloga i na pewno nie ostatni. Jestem pod wrażeniem Twoich dokonań. Sama zaczęłam ćwiczyć i zdrowo się odżywiać, niestety nie mam możliwości by chodzić na siłownię, dlatego wszystkie efekty zawdzięczam swojej pracy w domu. Mogłabyś mi doradzić jakieś ćwiczenia na uda? Będę wdzięczna 😊 Pozdrawiam 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) maszyna na czworogłowy uda i dwugłowy, przysiady (wypady) w bok, "pompowanie" nogą w bok, na skos, różne kombinacje :)

      Usuń
  13. Witam jest mozliwosc ulozenia treningu ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmmm!!! Już mam ochotę na te pysznościii!!!! Poproszę <3

    http://marysiaczok.pl

    OdpowiedzUsuń