2018/10/16

MUFFINS WITH RASPBERRY


Dzisiaj przygotowałam zdjecia, przepis i kaloryczność na babeczki z malinami.
Z przepisu wychodzi 16 babeczek. Przepis u kogoś kiedys znalazlam. Bardzo mi podszedł, bo babeczki moge zabrać ze sobą wszedzie. Niestety z pudełek korzystam bardzo często:)

1szt.- 74kcal- B2/ W10,6/ T2

Mój jeden posiłek składał się z czterech takich babeczek :)

 SKŁADNIKI: 4 jajka
                       200ml jogurtu naturalnego
                       2 łyżeczki ksylitolu ( mozna dodać więcej, jeśli lubisz słodkie)
                       150g mąki pełnoziarnistej
                       1 łyżeczka proszku do pieczenia
                       ja użyłam mrożonych malin, trochę suszonej żurawiny :)

PRZEPIS: jajka ubijamy z ksylitolem na pianę,
                  dodajemy jogurt naturalny i mieszamy,
                  dodajemy mąkę, proszek wciąż mieszając,
                  przekładamy do foremek, na wierzchu układamy owoce.
                  Pieczemy 20-25min w 170stopniach.










8 komentarzy:

  1. Wow, bardzo szybki i łatwy przepis. Idealny dla takiego laika jak ja. Ale pysznie wyglądają. Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.pisanepedzlem.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Babeczki wyglądają super. Nie przepadam za ksylitolem, chyba zastąpię zwykłym cukrem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za muffinkami, ale przepis łatwy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam muffinki! <3
    Twoje wyglądają mega smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesień kojarzy mi się z ciepłą herbatą i muffinkami właśnie :) Twoje wyglądają niezwykle smacznie :) Chętnie je przygotuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham robić babeczki te wyglądają przepysznie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam babeczki w każdej postaci! :)
    Skorzystam z przepisu, aczkolwiek nielubiane malinki zastąpię innym owocem he he
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń